Hur går det till när ett av Nordens största bemanningsföretag inom vårdbemanning, omsorgsbemanning och lärarbemanning mäter kundnöjdhet, konsultnöjdhet och medarbetarnöjdhet i SurveyXact?
Att vara lyhörd och aktivt lyssna på sina kunder, konsulter och medarbetare är nyckelfaktorer bakom ett företags framgång. För att kunna mäta, utvärdera och jämföra resultat ställs höga krav på ett användarvänligt, flexibelt och leveranssäkert system som inte tummar på kapacitet och funktioner.
För Agila var målet att hitta ett nytt enkätverktyg för att enkelt och smidigt kunna göra löpande enkäter till både kunder, konsulter och medarbetare, men också för att skräddarsydda undersökningar som exempelvis vid projektuppföljningar.
– Det är ett avancerat verktyg men är enkelt utformat för användaren. Tack vare detta så är det ett verktyg som faktiskt används kontinuerligt och inte något som ”blir som en börda” att sätta sig in i en gång om året, säger Philip Selander, Marknadschef på Agila.
Genom att aktivt arbeta med undersökningar i SurveyXact har Agila fått löpande insikter kring drivkrafterna bakom kunder-, konsulter- och medarbetares nöjdhet och utveckling.
Agila använder SurveyXact bland annat för:
Om Agila
Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Agila startade 2008 och arbetar med sjuksköterskebemanning och terapeutbemannings men är också ett bemanningsföretag för läkare samt ett bemanningsföretag för socionomer.
På Agila arbetar cirka 70 medarbetare och vi har alltid gott om lediga jobb för dig som vill arbeta som bemanningsläkare, bemanningssjuksköterska, bemanningsterapeut, lärare eller socionomkonsult.
Kvalitét och miljö är otroligt viktigt för oss på Agila och vi är kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 och miljöcertifierade enligt ISO 14001. För oss är samhällsengagemang en naturlig och viktig fråga och vi skänker kontinuerligt en del av verksamhetens överskott till välgörande ändamål.
Önskar du veta mer om hur Agila använder SurveyXact eller hur vi kan hjälpa din organisation att mäta kund- och medarbetarnöjdhet? Fyll i formuläret till höger så kontaktar vi dig inom kort.
Eller ring och prata med oss utan att förbinda dig till något:
+46 732 317 976