Gästen har alltid rätt.

Bone's

"Smakar det bra?" I restaurangbranschen kan det vara svårt att mäta gästernas nöjdhet tillräckligt precist. Men det har man gjort något åt på de populära restaurangerna i Bones-kedjan. Här mäter man nämligen timme för timme hur nöjda gästerna är, och resultatet finns synligt för medarbetarna via en live dashboard, en av många funktioner i SurveyXact.

 så sätt kan personalen åtgärda eventuella problem direkt, samtidigt som den enskilda restaurangen kan jämföra sin nöjdhetspoäng med andra restaurangers och se var i landet de mest nöjda Bones-gästerna för tillfället finns.

Dessa många möjligheter har bidragit till att det skapats en best practice-kultur inom Bones-kedjan. Den gör att det blir naturligt för medarbetarna att sträva efter att hälsa nöjda gäster välkomna åter varje dag – ja, faktiskt varje timme.

Bone's använder bland annat:

Mer information:

Om du vill veta mer om hur Bone's använder enkätundersökningar är du hjärtligt välkommen att kontakta oss på telefon +46 732 317 976.

Vi använder Cookies

Webbsidan använder cookies för att minnas dina inställningar och samla in statistik. Denna information delas med tredje part. Läs mer här